• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان اعلام کرد:

ذخیره سازی۱۷ هزار تن برنج در انبارهای بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 1825
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار تن برنج در انبارهای بندر شهیدرجایی ذخیره سازی شده که به سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی برنج‌نیوز، مسعود دشوارگر روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود:  این برنج‌ها از کشورهای تایلند، هند و پاکستان وارد بندر شهید رجایی شده و به استان‌های تهران، اصفهان، همدان، اردبیل، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به سرعت ارسال می‌شود.

تخلیه کشتی حامل شکر خام در بندر شهید رجایی

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی هرمزگان گفت: همچنین کشتی حامل ۶۵ هزار و ۲۰۰ تن شکرخام در مجتمع بندری شهیدرجایی درحال تخلیه است که عملیات تخلیه این کشتی از پنج روز گذشته آغاز شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.
دشوارگر بیان داشت: شکرخام پس از تخلیه از این کشتی به کارخانه‌های تصفیه شکر سراسر کشور فرستاده می‌شود  وازسوی دیگر یک فروندکشتی دیگر حامل ۶۲ هزار تن گندم نیز در بندرشهید رجایی پهلو گرفته و عملیات تخلیه آن درحال پایان است.

تخلیه ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی تا پایان سالجاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود یک میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه شده  و تا پایان سال نیز بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی تخلیه می‌شود.
دشوارگر بیان داشت: این کالاها شامل ۲۵۰ هزار تن روغن خام، ۲۰۰ هزا تن شکر خام و ۱۵۰ هزار تن برنج در بندر شهید رجایی است و سال گذشته نیز یک میلیون و ۴۴۰ تن کالای اساسی در بندر شهیدرجایی تخلیه شد.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=1825

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.