• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

جذب ۶۴ میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بابل

  • کد خبر : 2074
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۳:۰۹
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل گفت: نیمه نخست امسال با جذب 64 میلیارد و 586 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان، 93 دستگاه ماشین آلات جدید کشاورزی خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی برنج‌نیوز، محسن علی‌گل‌زاده با اشاره به اینکه تامین ماشین آلات مکانیزه کشاورزی از جمله طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود، اظهار کرد: نیمه اول سال جهش تولید، ۹۳ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی شهرستان بابل از ۶۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، یک دستگاه کمباین برداشت برنج به مبلغ ۹۹۹ میلیون ریال، ۳۶ دستگاه تراکتور به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال، ۹ دستگاه تیلر به مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال و ۴۷ دستگاه نشاکار به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال خریداری شد.

به گفته علی‌گل‌زاده کاربرد فناوری‌های نوين می‌تواند ضمن افزايش توليد محصولات كشاورزی در واحد سطح، موجب كاهش هزينه‌های توليد و متعاقب آن منجر به كاهش قيمت تمام‌شده محصولات كشاورزی شود.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=2074

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.