• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

جذب ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در آمل

  • کد خبر : 2089
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۲۵
مدیر جهاد کشاورزی آمل از جذب 60 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی و خرید 100 دستگاه ماشین کشاورزی در این شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی برنج‌نیوز، سید حسین اسلامی گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، ۶۰ میلیارد ریال در بخش ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور، ماشین نشاکار و کمباین در شهرستان آمل جذب شد.

این مسوول درباره اهداف توسعه مکانیزاسیون کشاورزی عنوان کرد: ساماندهی، کاهش هزینه تولید، بهبود بهره‌وری، افزایش ضریب درجه مکانیزاسیون با جایگزینی ماشین های نو از اهداف این مدیریت است.

اسلامی افزود: این تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با سود ۱۵ درصد و سهم آورده ۲۰ درصدی به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، یک دستگاه کمباین برداشت برنج به مبلغ  یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، ۲۹ دستگاه تراکتور به مبلغ ۳۱ میلیارد ریال، ۵ دستگاه تیلر به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۶۲ دستگاه نشاکار به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال، یک دستگاه سمپاش تراکتوری به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال، یک دستگاه بیلر به مبلغ ۴۱۱ میلیون ریال و یک دستگاه رتیواتور به مبلغ ۲۶۸ میلیون ریال خریداری شد.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=2089

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.