• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

ترخیص ۹۴۰۰تن برنج وارداتی از گمرک بوشهر

  • کد خبر : 2253
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
مدیر کل گمرک بوشهر با اشاره به تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از جمله برنج از گمرکات گفت: در این راستا از ۲۴ هزار و ۱۰۰ تن برنج وارداتی در گمرک بوشهر تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ تن آن ترخیص و بارگیری شده و مابقی در حال ترخیص است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی برنج‌نیوز، مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به ترخیص کالای اساسی از جمله برنج تصریح کرد: در این راستا سه هزار تن برنج وارداتی بخش خصوصی با اخذ کد رهگیری بانکی تاکنون ۱۴۰۰ تن آن ترخیص شده و مابقی تا سه تا چهار روز دیگر ترخیص و بارگیری می‌شود.

قره‌بیگی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن برنج رسوبی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خاطر نشان کرد: این برنج مربوط به شرکت بازرگانی دولتی است که تاکنون ۸ هزار تن آن ترخیص و بارگیری شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر، با بیان اینکه ۲۵۰۰ تن دیگر این محموله برنج در حال ترخیص است گفت: علاوه بر این ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن در انبار اختصاصی شرکت بازرگانی دولتی است که مشکل دریافت کد رهگیری آن برطرف شده و به‌زودی ترخیص می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه کالاهایی که در فهرست ۳۲۰۰ قلم قرار دارند مشکلی در ترخیص از گمرک ندارد افزود: در این راستا با موافقت وزیر صمت مشکل ثبت سفارش کالاها هم برطرف شده که در ترخیص این کالاها کمک بسیاری می‌کند.

قره‌بیگی بیان کرد: با این مصوبه و برنامه تدوینی، امیدوار هستیم با رسوب کالایی که در گمرک بوشهر وجود داشت بخش زیادی از این کالاها ترخیص شود.

مدیرکل گمرک بوشهر افزود: بر اساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت ۳۲۰۰ قلم کالا وارداتی از ناحیه تولید کننده و یا سایر اشخاص ، مشمول ترخیص کالا می‌شوند.

وی با اشاره به ترخیص برنج‌های وارداتی رسوبی در گمرک بوشهر بیان کرد: از ۲۴ هزار و ۱۰۰ تن برنج وارداتی رسوبی در گمرک بوشهر تاکنون ۹ تاییدهزارو ۴۰۰ تن آن ترخیص و بارگیری شده و مابقی در حال ترخیص شدن است.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=2253

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.