• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۱۰۰۰ تن برنج و شکر با نرخ دولتی روانه بازار کرمانشاه شد ‌

  • کد خبر : 6997
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
۱۰۰۰ تن برنج و شکر با نرخ دولتی روانه بازار کرمانشاه شد ‌
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از عرضه بیش از هزار تن برنج و شکر تنظیم بازاری در استان در آستانه ماه رمضان و نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برنج نیوز؛ علی ملکشاهی با اشاره به اهتمام دولت برای راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و شب عید در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال بیش از ۴۵۱ تن برنج ۱۱۲۱هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید با نرخ مصوب دولتی در بازار استان در حال توزیع است.

ملکشاهی با اشاره به وجود ذخائر مناسب برنج و شکر در انبارهای کالاهای اساسی غله و خدمات بازرگانی استان، افزود: کمبودی برای تامین کالاهای اساسی تنظیم بازاری در استان نداریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: کالاهای اساسی از طریق فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان ادارات و سایر فروشگاه‌های معتبر و بزرگ سراسر استان به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

وی ادامه داد: مجموعه غله در استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۷۳۷۳ تن انواع کالاهای اساسی شامل ۹۶۲ تن برنج پاکستانی، ۶۰ تن برنج تایلندی رده «ب»، ۵۰۰ تن برنج تایلندی هومالی، ۳۴۴۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۲۴۱۱ تن شکر سفید را با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ های مصوب دولتی به منظور کنترل قیمت ها و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استان عرضه کرده است.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=6997

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.