• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سه هزار تن کالای اساسی در خوزستان آماده توزیع در ماه رمضان و نوروز است

  • کد خبر : 7003
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
سه هزار تن کالای اساسی در خوزستان آماده توزیع در ماه رمضان و نوروز است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان، برای تنظیم بازار بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر برای توزیع اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برنج نیوز؛ امید جهان‌نژادیان گفت: عرضه کالاهای اساسی از انبارها و مراکز ذخیره‌سازی استاندارد بین عاملان مجاز توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان ماه رمضان و ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار ماه ضیافت الهی و ایام پایانی سال بیش از یک هزار و ۹۰۱ تن برنج هندی دانه بلند و یک هزار و ۲۸۰ تن شکر در حال توزیع است و در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این بازه زمانی مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اهمیت تأمین امنیت غذایی استان و جلوگیری از هر گونه التهاب قیمت کالاهای اساسی افزود: کارکنان این اداره در ایام تعطیل نوروز به صورت کشیک مستمر آمادگی دارند برنج و شکر مورد نیاز بازار را در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار دهند.

بر اساس این گزارش، برنج‌های هندی دانه بلند در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و شکر نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://berenjnews.com/?p=7003

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.